Parasti, runājot par SEO optimizāciju, pieminam pareizas un atbilstošas tā prakses, bet bieži vien aizmirstam, ka tieši kļūdas ir tās, kas var būtiski ietekmēt optimizācijas rezultātus. Tāpēc, lai palīdzētu izprast kā strādā SEO optimizācija, esam apkopojuši biežāk pieļautās kļūdas un risinājumus, kā tās atrisināt.
Nav definēti konkrēti mērķi
Tāpat kā jebkura cita stratēģija, arī SEO optimizācijai vajadzētu definēt skaidru mērķi un rīcības plānu, lai sasniegtu vēlamos rezultātus. Ieteicams definēt gan iekšējos mērķus kā lapas kvalitātes uzlabošana, satura izveide un atslēgvārdu atlase, gan ārējo mērķu – lojalitātes veidošana un jaunu klientu piesaisti.
Nesekošana SEO tendencēm
Tāpat kā citi digitāla mārketinga virzieni, arī SEO nemitīgi mainās un pielāgojas jaunākajām nozares tendencēm. Prakses, kas strādāja pirms pāris gadiem, vairs nav aktuālas un pat var sabojāt rezultātus, tāpēc ir būtiski regulāri pārskatīt stratēģiju un pielāgot to aktuālākajiem nozares paņēmieniem.
Aprobežoties tikai ar teksta formātu
Protams, teksts ir nozīmīgs SEO kontekstā, uz tā balstās lielākā daļa optimizācijas procesu. Tomēr, teksts vienkāršotā tā izpratnē, nav vienīgā satura forma, kam jāpievērš uzmanība. Arī attēli, linki, video, audio un citi satura formāti, ir jāņem vērā, kad tiek veikta SEO optimizācija, par tiem nedrīkst aizmirst.
Lēna lapas ielāde
SEO galvenais mērķis ir nogādāt lapu Google vai citas meklētājprogrammas rezultātu pirmajās pozīcijās. Un kad šī pozīcija sasniegta – piesaistīt potenciālā klienta uzmanību. Tomēr lapas lēna ielāde var būt tā, kas visus pūliņus palaiž vējā. Lietotāji parasti pamet lapu, ja tās darbība nav ātra un efektīva, tāpēc, atceries, ka lapas tehniskais stāvoklis var būt īpaši nozīmīgs.
Nepiemērotu atslēgvārdu izvēle
Atslēgvārdi gluži kā atslēga atver lietotājam durvis uz jūsu lapu. Bet kā zināt, ka atslēga derēs? Bieži vien zīmola priekšstats par atbilstošiem atslēgvārdiem un realitāte, kādus atslēgvārdus lietotāji izmanto, krasi atšķiras. Tāpēc, atslēgvārdu izvēli nav ieteicams balstīt uz pieņēmumiem un praksi ‘iepriekš šis strādāja’’, bet gan veikt regulāru atslēgvārdu saraksta atjaunošanu un pārskatīšanu, lai sasniegtu maksimāli lielāku auditoriju.
Ja arī Tu meklē profesionāļu komandu, kas veicot SEO optimizāciju spēj sasniegt vislabākos rezultātus, ieskaties SEO Aģentūras piedāvājumā. Tur atradīs gani visu līmeņu optimizācijas pakalpojumus, gan speciālistu padomus, kas spēs sasniegt kārotos mērķus un vēl vairāk.